dag 23 - Reisverslag uit Encinitas, Verenigde Staten van jordi Berkum - WaarBenJij.nu dag 23 - Reisverslag uit Encinitas, Verenigde Staten van jordi Berkum - WaarBenJij.nu

dag 23

Blijf op de hoogte en volg jordi

22 September 2012 | Verenigde Staten, Encinitas

van San Diego naar Encinitas gereden.

We zijn de hele dag in het centrum van San Diego geweest en het centrum was erg mooi. na het mooie centrum zijn we naar de kust gereden van San Diego centrum.
Er waren pieren met oude zeilboten en een pier met een marine vliegdek schip. De USS Midway cv-41.
Daar hebben we verschillende oorlogsvliegtuigen gezien en het was erg leuk. Daarna zijn we langs de kust omhoog gereden naar ons hotel.

mvgr,

Jordi

• 23 September 2012 - 10:57

Tineke:

Ha jongens, leuk om jullie reis zo te kunnen volgen. En op de kaart kan ik alle reisdagen zien! Wat een afstand hebben jullie al gereden! De foto's zijn ook mooi.Het is niet echt een ontspannen vakantie is het wel... ;-) Maar zo zie nog eens wat van de wereld! Groetjes van ons drieën uit Friesland, Tineke

• 24 September 2012 - 04:06

Jordi Van Berkum:

He Tineke, Wij hebben hier een top vakantie en de afstanden vallen wel mee hoor.
    Soms zie je gewoon 4 uur het zelfde en er woont dan geen kip in de buurt.
    We hebben helaas nog maar 6 dagen hier, maar we vermaken ons nog wel even.
    Morgen even Los Angeles zien en daarna waarschijnlijk Kingcanyon en san Francisco nog.

De rest leest je nog wel.

Mvgr

Jordi en sander